تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

اکران آثار منتخب جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در سینما‌های مشهد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۹۱۴۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
اکران آثار منتخب جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در سینما‌های مشهد + جزئیات
گلچین آثار برگزیده بخش تولیدات تصویری سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع)، روز چهارشنبه در دو پردیس سینمایی مشهد اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این آثار شامل فیلم‌های کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و مستند‌های برگزیده سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) هستند که ویژه دو گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان، در سئانس‌های صبح و عصر چهارشنبه ۲۶ مهر ماه، در پردیس‌های سینمایی آرمیتاژ گلشن و پارک بازار برای عموم مردم اکران خواهند شد.

در قالب این رویداد رسانه‌ای که در آستانه برپایی آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) برگزار می‌گردد، دو بسته فیلم‌های کوتاه و مستنددر جدول اکران در نظر گرفته شده است. مستند «پسرخاله‌ها»، فیلم کوتاه «زیارت اولی‌ها»، مستند «پابه‌پای خورشید» و نماهنگ «پرچم صلح»، آثاری هستند که در قالب بسته «مستند‌های رضوی ۱» از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ در پردیس سینمایی پارک بازار و از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهند شد.

همچنین فیلم کوتاه «تقاطع»، مستند «خارج از محدوده»، فیلم کوتاه «حکایت ام علی» و مستند «این خانه روشن است» نیز در قالب بسته «مستند‌های رضوی ۲» از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در هر دو پردیس سینمایی روی پرده خواهند رفت.

در بخش کودک و نوجوان این رویداد، سه پویانمایی «حوض فیروزه»، «کاسه برنجی» و «آستان خورشید» و همچنین نماهنگ «آستان رضا» در قالب بسته‌ای ویژه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲ در پردیس سینمایی گلشن و از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی پارک بازار اکران می‌شود.

این چهارشنبه امام رضاییِ سینمایی، یک نشست نقد و بررسی تخصصی هم دارد که طی آن، مراسم اکران، رونمایی و نقد و بررسی مستند «شکوه ارادت» با حضور کارگردان اثر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در پردیس پارک بازار برگزار خواهد شد. این اثر مستند که از آثار برگزیده جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) نیز هست، عشق و ارادت مردم ترکیه به ساحت حضرت رضا (ع) را به تصویر می‌کشد.

پردیس سینمایی گلشن در بلوار هفت‌تیر و پردیس سینمایی پارک‌بازار در بلوار مفتح واقع شده و در ساعات اعلامی، به صورت رایگان میزبان علاقه‌مندان به تماشای آثار ذکر شده خواهد بود.

شایان ذکر است، مراسم رسمی اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) صبح پنجشنبه ۲۷ مهرماه در محل نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی در ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->